17 maart 2014

Behind the blog: Week 12 2014

Hey allemaal! Ik heb na een lange tijd besloten om weer te beginnen met mijn blog. Natuurlijk hoort de wekelijkse behind the blog hier ook bij. Klik verder om te zien wat ik afgelopen week heb gedaan!
 



Op maandag heb ik altijd dansen. Ik zit nu ongeveer een half jaar in de selectie en ik vind het echt super leuk om te doen.


Op woensdag moest ik werken. Een goede vriendin van mij werkt ook bij de Albert Heijn, net zoals ik, en ik besloot om iets eerder te komen zodat ik nog even gezellig kon bijkletsen :).


Donderdag was een erg lange schooldag voor mij. Het was de laatste dag dat de zon scheen, dus we zaten de pauze gezellig buiten.


Op vrijdag was ik extra vroeg uit, toen zijn we met een aantal vrienden en vriendinnen naar de mac donalds gegaan. Uiteindelijk hebben we er bijna drie uur gezeten, haha.
Verder heb ik de rest van de middag gewerkt.


Op zaterdag sprak ik af met een vriendin van mij. Ik haalde haar eerst bij haar voetbal wedstrijd vandaan en daarna zijn we gezellig wezen winkelen. Hier eten we iets bij de HEMA.


De zon scheen misschien niet, maar we hebben wel een ijsje gehaald!


Zaterdagavond had ik een danswedstrijd. We zijn uiteindelijk 7e geworden, wat helemaal niet zo slecht was. Er hing een hele leuke sfeer en het was erg gezellig!


Op zondag heb ik niet echt veel uitgevoerd, huiswerk maken, artikelen schrijven en foto's maken.

Geniet van jullie dag :).

1 opmerking:

  1. I hope you will keep on submitting new articles or blog posts & thank you for sharing your great experience with us.

    BeantwoordenVerwijderen